Zmieniaj wyzwania w sukcesy z Profinance s.c. - Twoim partnerem w zarządzaniu kryzysowym.
Każda firma, która chce wygrać w tym wyścigu nie może pozwolić sobie na najmniejsze potknięcie. A to można osiągnąć tylko poprzez nowoczesną strategię dostosowaną do parametrów i potencjalnych przewag konkurencyjnych firmy. Dobra diagnoza obszarów kluczowych kompetencji jest niemalże na miarę złota, bo to ona wyznacza drogę jaką firma będzie kroczyć w tym trudnym i dla wielu decydującym momencie.
Naszą receptą na kryzys jest identyfikacja obszarów wymagających usprawnień oraz poprawne zdefiniowanie strategii rozwoju firmy. W ten sposób pracujemy na co dzień z naszymi klientami. W zleconych projektach na początku koncentrujemy się na zidentyfikowaniu obszarów, w których firma powinna dostosować się do standardów wyznaczanych przez liderów rynku. Następnie wdrażamy, wypracowane podczas wielu projektów autorskie narzędzia oraz koncepcje. Po wdrożeniu i dostosowaniu procesów firmy do najwyższych standardów, nadchodzi czas na określenie indywidualnej dla każdej firmy, strategii dalszego rozwoju w oparciu o kluczowe kompetencje określone na podstawie dokładnego badania firmy i jej otoczenia.
Uważamy, że jednym z głównych elementów planowania strategicznego i strategicznego myślenia jest ukierunkowanie na przyszłość. Dlatego pomagamy naszym klientom kształtować nawyk myślenia o przyszłości swoich firm.
Z nami możesz wygrać w kryzysie!
Już dziś odpowiedz sobie na pytania:
Jakich klientów masz dzisiaj?
Jakich będziesz miał w przyszłości?
Jak docierasz do klientów dzisiaj?
Jak będziesz docierał w przyszłości?
Jakich konkurentów masz dzisiaj?
Jakich konkurentów będziesz miał w przyszłości?
Co jest Twoją przewagą konkurencyjną dzisiaj?
Co będzie Twoją przewagą konkurencyjną w przyszłości?
Na czym Twoja firma generuje rentowność?
Na czym Twoja firma będzie generować rentowność w przyszłości?
Jakie umiejętności/zdolności sprawiają, że Twoja firma jest wyjątkowa?
Jakie umiejętności/zdolności sprawią, że Twoja firma będzie wyjątkowa w przyszłości?
Myśl o przyszłości Twojej firmy, bo od tego jak zaprojektujesz przyszłość zależeć będzie, czy odniesiesz sukces, czy porażkę.